לאחר שהורשעה בשוחד: פאינה קירשנבאום נכנסה לכלא

אליהו גרין No Comments on לאחר שהורשעה בשוחד: פאינה קירשנבאום נכנסה לכלא

לאחר שהורשעה בשוחד ונגזר עליה 10 שנות מאסר: סגנית שר הפנים לשעבר, פאינה קירשנבאום החלה בריצוי מאסרה בכלא נווה תרצה ברמלה

כלא. אילוסטרציה צילום: פלאש 90
22:24
27.04.24
קובי פינקלר No Comments on ברקע הלחימה ברצועה: גדודים בצה"ל נערכים לפעולה ברפיח

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

סגנית שר הפנים לשעבר, פאינה קירשנבאום מישראל ביתנו החלה הבוקר (רביעי) בריצוי מאסרה בכלא נווה תרצה ברמלה, לאחר שהורשעה בשוחד, הלבנת הון, עבירות מס ועבירות נוספות.

כזכור, ב-14 ביולי גזר בית המשפט המחוזי בתל אביב על קירשנבאום 10 שנות מאסר, 12 חודשי מאסר על תנאי, 900 אלף שח קנס וכן חילוט בגובה מיליון ש"ח. קירשנבאום הורשעה בין היתר בריבוי עבירות שוחד, ריבוי עבירות של הלבנת הון, שימוש במרמה, עבירות מס, עבירות הפרת אמונים ועוד.

עו"ד ד"ר מאור אבן חן מהמחלקה הכלכלית בפרקליטות המדינה מסר לאחר גזר הדין, כי: "העונש שנגזר על פאינה קירשנבאום ורמי כהן הולם את המעשים החמורים בהם הם הורשעו. בית המשפט קיבל את עמדת הפרקליטות וקבע כי הגיע העת להחמיר את הענישה בגין עבירות שחיתות שלטונית. העונשים שנגזרו על קירשנבאום וכהן מהווים תמרור אזהרה ברור לכל עובד ונבחר ציבור שידעו כי השחיתות אינה משתלמת".

ב-20 באוקטובר קיבל בית המשפט העליון את עמדת המדינה ודחה את בקשתה של קירשנבאום לעיכוב ביצוע המאסר עד לאחר הכרעה בערעור שהגישה בגין הרשעתה ובגין העונש שהוטל עליה. בין היתר קבע בית המשפט בהחלטתו כי "על פני הדברים נראה כי סיכויי הערעור על הכרעת הדין להתקבל אינם מן המשופרים".



0 תגובות